برج خنک کننده - شرایط تعمیر و نگهداری کولینگ تاور

نگهداری و تعمیر برج خنک کننده:

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد و از آن جا که ما به طور منظم بر نصب برج خنک کننده جدید نظارت می کنیم، برای تعمیر و نگهداری برج های خنک کننده کاملاً مجهز هستیم. اگر برج خنک کننده یا کولینگ تاور شما خراب شود، می توانیم به شما در یافتن هر چه سریع تر قطعات برج خنک کننده کمک کنیم و همچنین روش های لازم برای نگهداری از برج خنک کننده را برای جلوگیری از توقف در آینده به شما توصیه می کنیم.

خدمات ضروری برج خنک کننده:

سیستم برج خنک کننده یا کولینگ تاور شما هر چقدر هم خوب نگه داری شده باشد، باز هم ممکن است مشکلات غیر منتظره برای برج خنک کن شما پیش بیاید.

در صورت هرگونه مشکل فقط کافیست با متخصصان مهتاب گستر تماس بگیرید و جهت رفع مشکل سیستم برج خنک کننده خود با ما در ارتباط باشید.

تمیز کردن برج خنک کننده

خدمات تمیز کردن برج خنک کننده:

طبق راهنمای فنی اداره ایمنی و بهداشت، تمام برج های خنک کننده یا کولینگ تاور ها باید حداقل دو بار در سال کاملا ضد عفونی و تمیز شوند. آژانس های دولتی و تنظیم کننده های صنعت به طور فزاینده ای استاندارد ها و دستورالعمل های سختگیرانه ای را اتخاذ می کنند که سازمان ها و مدیران تاسیسات را مسئول بهداشت برج خنک کننده می دانند.

مزایای تمیز کردن برج خنک کننده باعث می شود:

·        نیروی انسانی بهینه شده

·        بهره وری عملیاتی بهبود یافته است

·        صرفه جویی در انرژی زیاد

·        افزایش کارایی کلی سیستم

سیستم های برج خنک کننده تبخیری تجاری:

سیستم های برج خنک کننده تجاری تبخیری به ویژه در اثر اثرات منفی تجمع مواد معدنی آسیب پذیر هستند زیرا به تبخیر آب متکی هستند. هرگونه نا خالصی در منبع آب شما به جز دیواره های لوله جایی نخواهد داشت. متخصصان گزینه های انرژی آماده هستند تا با خدمات دقیق موشکافی ما را در کارکرد حداکثر تأسیسات به شما یاری دهند. همچنین ممکن است در آینده بتوانیم به شما کمک کنیم تا رسوبات معدنی را کاهش دهید.

امروز برای تمیز کردن برج خنک کننده یا نگهداری از برج خنک کننده با ما تماس بگیرید. اگر کاهش تدریجی در بهره وری سیستم برج خنک کننده خود مشاهده کرده اید، تمیز کردن دقیقاً همان چیزی است که برای ترمیم و احیای مجدد عملکرد خود نیاز دارید.

تاسیسات برج خنک کننده جدید:

البته، اگر در حال ایجاد تاسیسات جدید هستید یا در حال گسترش هستید، باید از گزینه های انرژی برای نظارت بر نصب برج خنک کننده خود استفاده کنید. از ابتدای پروژه، ما می توانیم با تعیین بهترین طراحی سیستم کولینگ تاور و مواد برای برنامه و محیط شما، کمک کنیم. با درک این که نصب سیستم برج خنک کننده بسیار مهم است، برج خنک کن جدید شما را به موقع و با بودجه تحویل می دهیم. چه به یک سیستم چند برج خنک کننده در مقیاس بزرگ و چه به نصب سیستم برج خنک کن نسبتاً کوچک نیاز داشته باشید، شرکت مهتاب گستر بهترین انتخاب شما برای انتقال پروژه از کاغذ به واقعیت است.

ما طیف وسیعی از طرح های برج خنک کننده را ارائه می دهیم. ما نیاز های آینده را در توصیه ها لحاظ خواهیم کرد، زیرا شرکت مهتاب گستر در سال های آینده توسط سیستم خنک کننده محدود نخواهد شد.

با سابقه چندین ساله در پشت شرکت مهتاب گستر، گزینه های انرژی آماده است تا به شما در نصب برج خنک کننده جدید یا ارائه خدمات بازرسی سیستم برج خنک کننده کمک کند. گزینه های انرژی را برای سرویس برج خنک کننده و نیاز های نصب خود انتخاب کنید و از تجربه و مهارت ما استفاده کنید.

برج های خنک کننده صنعتی:

خواه به سیستم جدیدی احتیاج داشته باشید یا سیستم موجودی برای نگهداری داشته باشید، شرکت مهتاب گستر راه حل برج های خنک کننده شماست. ما تعمیر و نگهداری و خنک کننده های مایع خشک، برج های خنک کننده صنعتی یا سایر تجهیزات را ارائه می دهیم. این به ما امکان می دهد گزارش دهیم که در صورت وجود کدام یک از اجزا نیاز به تعمیر، تنظیم یا ارتقا دارند. بازرسی همچنین به ما امکان می دهد تا برای دستیابی به حداکثر کارایی سیستم خنک کننده اقدامات دیگری انجام شود. پاسخ اغلب تمیز کردن کامل وسایل شماست. صرف حذف رسوبات معدنی انباشته شده در امتداد دیواره های لوله سیستم، عملکرد زیادی را بر می گرداند. اگر این مورد برج خنک کننده شما است، ما همچنین می توانیم فیلتر های شن و ماسه یا سایر تجهیزات را برای کمک به حداقل رساندن این مشکلات در آینده نصب کنیم.

قطعات برج خنک کننده:

شرکت مهتاب گستر تولید کننده انواع قطعات جانبی برج خنک‌کننده یا کولینگ‌تاور در بخش های مختلف سیستم هوادهی (فن یا پروانه و کاهش دور)، بخش ریزش و پاشش آب (نازل برج خنک کننده، آب‌پخش‌کن و انشعابات داخلی) و سایر اجزای داخلی از جمله پکینگ (سطوح خنک‌کن) یا قطره ‌گیر برج خنک کننده (المیناتور) می‌ باشد. قطعات جانبی برج خنک کننده تولیدی شرکت مهتاب گستر در دسته ‌بندی ‌های متفاوت و در بر گیرنده کلیه لوازم یدکی مورد نیاز برای دستگاه خنک‌ کننده آب می ‌باشد. قطعه ‌های هر مدل خاص از برج خنک کننده در هر دوره تعمیرات و نگهداری کولینگ خنک‌ کاری باید تعویض و یا تعمیر می‌ شود.

تعویض قطعات جانبی تجهیزات صنعتی گاه نیازمند داشتن دانش فنی متخصصین خبره می ‌باشد و البته که این موضوع نیز در کولینگ تاور باید توسط مختصصین مجرب صورت پذیرد.

لزوم تعویض قطعات برج خنک‌ کننده:

برج خنک‌کننده به عنوان یک منبع برودتی وظیفه خنک ‌کردن دستگاه‌ های گرمازا را بر عهده دارد و عموماً به صورت دائم کار طراحی می‌ شود و از این رو در تماس دائمی با جریان ریزشی آب و جریان مکشی هوا می‌باشد.غلظت مواد محلول آب در اثر تبخیر دائم در این مدل خنک‌ کن صنعتی دائماً در حال افزایش می ‌باشد.

افزایش میزان غلظت مواد محلول آب سبب ایجاد رسوب و گرفتگی در نازل برج خنک کننده، پکینگ برج خنک کننده و کلیه اجزای داخلی برج خنک ‌کننده می‌ شود. از طرفی دیگر آلاینده ‌های محیطی و وجود گرد و غبار در هوا در تماس دائم با قطعات جانبی برج خنک کن سبب استهلاک شدید و ایجاد رسوب بیشتر می‌ شود.تابش مستقیم نور خورشید سبب تخریب آرام قطعاتی همانند فن یا پروانه، قطره گیر برج خنک کننده و لوور می‌شود.

بنابراین تعویض و تعمیر دوره ‌ای قطعات سیستم برج خنک کننده راه کار اصلی جلوگیری از تخریب اجزای داخلی کولینگ تاور و در نتیجه حفظ عملکرد این دستگاه خواهد شد.

تولید کننده برج خنک کننده:

ما امیدواریم که این وبلاگ کوتاه به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از متغیر هایی که می توانند بر تأثیر عملکرد برج خنک کننده تأثیر بگذارند، به دست آورید. اگر می خواهید در مورد گزینه های گولینگ تاور که شرکت مهتاب گستر ارائه می دهد بیشتر بدانید یا می خواهید با یکی از تکنسین های برج خنک کننده ما بررسی تعمیر و نگهداری کنید، امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید. ما در صدد ارائه بهترین راه حل های برج خنک کننده صنعتی هستیم و مطمئن هستیم که در صورت نیاز می توانیم به شما کمک کنیم.

برج های خنک کننده، اگر چه ماشین های قدرتمندی هستند، اما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ها در بالا ترین بازده به بازرسی های دقیق نیاز دارند. یکی از مهم ترین اجزای نگهداری، پیشرانه دنده برج خنک کننده است. کارشناسان خدمات برج خنک کننده یا کولینگ تاور در شرکت مهتاب گستر می توانند به شما در نگهداری، تمیز کردن و تعمیر درایو های دنده برج خنک کننده، نازل برج خنک کننده، پکینگ برج خنک کننده، قطره گیر برج خنک کننده و فن های برج خنک کننده کمک کنند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن و فرایند تولید برج خنک کننده و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی برج خنک کننده یا سایر دستگاه های خنک کن و نیز اطلاع از قیمت برج خنک کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان مهتاب گستر ازطریق شماره تماس های02166706377و۰۹۱۲۶۲۱۸۵۳۳در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات ما، از جمله سیستم مدیریت روغن قابل حمل برای برج خنک کننده، از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مناطقی که خدمات می دهیم و کیفیت ساختی که می توانیم برای تعمیر یا نو سازی درایو های چرخ دنده برج خنک کننده شما به ارمغان آوریم، به شما بیشتر بگوییم. همچنین می توانید می توانید برای تصفیه آب و فروش قطعات برج خنک کننده با ما تماس بگیرید.

برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص مهتاب گستر در تماس باشید.




Comments

Popular posts from this blog

برج خنک کننده و اجزای آن – کولینگ تاور مهتاب گستر

چگونه هزینه نگهداری برج خنک کننده را کاهش دهیم؟

برج خنک کننده