مزایای برج خنک کننده فایبرگلاس که باید آن ها بدانید!

برج خنک کننده فایبرگلاس:

FRP مخفف پلاستیک تقویت شده فایبرگلاس است. خوب به هر حال چی هست؟ این یک برج خنک کننده است اما FRP نوعی ماده است که از آن ساخته شده است. برج های خنک کننده فایبرگلاس اندازه متوسطی دارند و نصب آن ها بسیار آسان است. به دلیل بزرگی آن ها، هیچ بهانه ای برای به دست نیاوردن خودتان ندارید زیرا آن ها را می توان در جمعیت شلوغ فشرده کرد. برج خنک کننده فایبرگلاس FRP به گونه ای طراحی شده است که برای از بین رفتن گرما هوا باید در تماس با آب قرار گیرد. هدف هوا پایین آوردن درجه حرارت آب گرم است.

برج خنک کننده مکعبی فایبرگلاس FRP:

قاب و پوشش مربع شکل است.

برج خنک کننده فایبرگلاس FRP کجا نصب شده است؟

آن ها بیشتر در کارخانه های شیمیایی، کارخانه های پتروشیمی، نیروگاه های حرارتی، برای خنک سازی ساختمان و سیستم های تهویه مطبوع، مدارس بزرگ و هتل ها، بیمارستان ها و پالایشگاه های نفت، کارخانه های تولید فولاد، نیروگاه ها ذکر می شوند اما برخی موارد دیگر.

نوع کولینگ تاور فایبرگلاس FRP یا در پیش نویس های طبیعی و یا در پیش نویس های القایی موجود است. برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP با پیش نویس طبیعی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند بدون استفاده از فن از طریق برج هوا را به سمت بالا حرکت دهند، بنابراین به طور طبیعی، برج خنک کننده فایبرگلاس FRP پیش ساخته القایی در آن جا به فن ها بستگی دارد تا از رانش خلاص شوند.

قطعات برج خنک کننده فایبرگلاس FRP چه قطعاتی هستند و عملکرد آنها چیست؟

مواد پر کننده:

مواد پر کرننده می تواند از PVC از چوب ساخته شود. به احتمال زیاد از پی وی سی در برج خنک کن فایبرگلاس FRP برای تسهیل انتقال گرما با حداکثر تماس آب و هوا استفاده می شود.

Fill :

 Fill  می تواند به نوع فیلم بستگی داشته باشد، که برای کولینگ تاور بهترین کارایی را دارد.

قاب و پوشش:

قاب و پوشش برج خنک کننده فایبرگلاس FRP از پلاستیک های تقویت شده با فایبرگلاس است. برخی از برج ها دارای قاب و پوسته های خارجی هستند در حالی که بقیه قاب ها به عنوان پوشش نیز عمل می کنند. هواداران انواع متداول مورد استفاده پروانه و فن های گریز از مرکز است. برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP با پیش نویس های القایی از فن های پروانه استفاده می کنند در حالی که از هر دو پروانه و سانتریفیوژ در برج های خنک کننده با فشار اجباری استفاده می شود.

حوضچه آب سرد:

این جایی است که آب از پر شدن به پایین می چکد. حوضچه گاهی اوقات بخاری مخصوصاً در زمستان دارد تا از یخ زدگی آب حوضچه جلوگیری کند.

ورودی هوا:

اجازه می دهد تا هوا برای تماس مستقیم با آب گرم برای خنک کردن. لوورها برج خنک کن فایبرگلاس FRP برای جلوگیری از ورود پرندگان و جوندگان به کولینگ تاور باید پنجره هایی داشته باشد. لوورها همچنین میزان پاشش آب را کاهش می دهند که از هدر رفتن آب جلوگیری می کند و استفاده شیمیایی را کاهش می دهد. آن ها مسئول جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید برای جلوگیری از رشد جلبک ها در حوض برج خنک کننده هستند.

حذف کننده های رانش:

عملکرد این در برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP حذف قطرات آب از هوا و به حداقل رساندن اتلاف آب فرآوری شده است. آن ها بر قطرات آب و هوا تأثیر می گذارند و آن ها را مجبور می کند تا به طور ناگهانی تغییر جهت دهند و این باعث جدا شدن آب و هوا می شود. آب به کولینگ تاور بر می گردد. آن ها با انتقال نیرو از شافت خروجی موتور به شافت ورودی گیربکس کار می کنند. مهم است که شافت درایو در برابر خوردگی مقاوم باشد.

راه حل های کاهش دنده:

جعبه دنده های موجود برای برج خنک کننده فایبرگلاس FRP به گونه ای طراحی شده اند که از نظر میزان اسب بخار و سرعت فن در نظر گرفته شوند.

مزایای برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP چیست؟

تعمیرات آسان نا امیدکننده ترین قسمت در مورد تعمیرات یافتن قطعه مورد نظر شما نیست. ما در برج خنک کننده سارا شما را شنیده ایم و قسمت مورد نظر شما را در اختیار داریم.

تعمیر و نگهداری کم:

نوع برج خنک کننده فایبرگلاس FRP به کار کمتری نیاز دارد. بازرسی مکرر کلیدی است اما اگر نصب خوب بود و قطعات مورد استفاده از کیفیت خوبی برخوردار بودند، در صورت کم بودن، تعمیر و نگهداری می شود.

برج های خنک کننده قوی:

پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس برخی از مواد محکم ساخته شده برای ساختن یک برج خنک کن قوی است. برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP انعطاف پذیر هستند. قطعات موجود در سیستم برج خنک کننده فایبرگلاس FRP را می توان به راحتی جدا کرد، ثابت کرد و بدون هیچ گونه مزاحمت در عملکرد کولینگ تاور، بدون درد سر برگشت داد.

دوام و ماندگاری برج خنک کننده:

دوام بالا برج خنک کننده می تواند تا 30 سال یا بیشتر دوام داشته باشد و برج خنک کننده فایبرگلاس FRP تفاوتی ندارد. دریافت یکی از این ها به خوبی پول نقد صرف می شود. کیفیت عالی این نوع کولیگ تاور در مقایسه با ساخته شده از چوب یا PVC از کیفیت خوبی برخوردار است. کیفیت خوب نقشی در دوام آن دارد. قابل حمل اگر سایت صنعتی دوباره جابجا شود به این معنی نیست که پول برای برج خنک کن هدر رفته است، نه. برج خنک کننده فایبرگلاس FRP بسیار خنک است و می تواند به سایت جدید منتقل شود و همچنان عملکرد خود را حفظ کند.

آسان تمیز می شود:

برج خنک کننده فایبرگلاس FRP به دلیل طراحی آن، تمیز کردن و تخلیه رسوبات انباشته شده آسان است. سیستم خنک کننده هوا برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP در حوضه آب سرد بخاری دارند تا آب را گرم کرده و از یخ زدگی آن جلوگیری کنند. این بدان معنی است که برج خنک کننده می تواند در تابستان و زمستان نیز استفاده شود. در چندین طرح موجود است.

برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP در دو طرح برج خنک کننده پیش نویس طبیعی و برج های خنک کننده پیش بینی شده در دسترس هستند. این دو از مکانیزم های مختلف هوا استفاده می کنند از این رو می توانید مکانی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. در اشکال مختلف موجود است این ویژگی ممکن است مهم به نظر نرسد اما مهم است. وقتی می خواهید یک کولینگ تاور درست کنید و فضا نا منظم است، برج مربع شکل را امتحان کنید. آن ها در رنگ های مختلفی نیز هستند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

همان طور که در بالا ذکر شد، به عنوان روز روشن است که مزایای برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP  بسیار زیاد است. اگر تاکنون شک داشتید امیدواریم که نوری را روشن کرده باشیم. هنگام خرید قطعات برج خنک کننده جدید خود، در شرکت مهتاب گستر به ​​ما مراجعه کنید و قسمت مورد نظر را در اختیارتان قرار خواهیم داد. شما می توانید به ما اعتماد کنید زیرا محصولات ما در سراسر جهان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. تصمیم بگیرید و به ما بیایید ما منتظر شما هستیم.

تولید کننده برج خنک کننده:

ما امیدواریم که این وبلاگ کوتاه به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از متغیر هایی که می توانند بر تأثیر عملکرد برج خنک کننده تأثیر بگذارند، به دست آورید. اگر می خواهید در مورد گزینه های گولینگ تاور که شرکت مهتاب گستر ارائه می دهد بیشتر بدانید یا می خواهید با یکی از تکنسین های برج خنک کننده ما بررسی تعمیر و نگهداری کنید، امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید. ما در صدد ارائه بهترین راه حل های برج خنک کننده صنعتی هستیم و مطمئن هستیم که در صورت نیاز می توانیم به شما کمک کنیم.

برج های خنک کننده، اگر چه ماشین های قدرتمندی هستند، اما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ها در بالا ترین بازده به بازرسی های دقیق نیاز دارند. یکی از مهم ترین اجزای نگهداری، پیشرانه دنده برج خنک کننده است. کارشناسان خدمات برج خنک کننده یا کولینگ تاور در شرکت مهتاب گستر می توانند به شما در نگهداری، تمیز کردن و تعمیر درایو های دنده برج خنک کننده، قطعات برج خنک کننده، نازل برج خنک کننده، پکینگ برج خنک کننده، قطره گیر برج خنک کننده و فن های برج خنک کننده کمک کنند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن و فرایند تولید برج خنک کننده و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی برج خنک کننده یا سایر دستگاه های خنک کن و نیز اطلاع از قیمت برج خنک کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان مهتاب گستر ازطریق شماره تماس های02166706377و۰۹۱۲۶۲۱۸۵۳۳در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات ما، از جمله سیستم مدیریت روغن قابل حمل برای برج خنک کننده، از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مناطقی که خدمات می دهیم و کیفیت ساختی که می توانیم برای تعمیر یا نو سازی درایو های چرخ دنده برج خنک کننده شما به ارمغان آوریم، به شما بیشتر بگوییم. همچنین می توانید می توانید برای تصفیه آب و فروش قطعات برج خنک کننده با ما تماس بگیرید.

برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص مهتاب گستر در تماس باشید.



 

Comments

Popular posts from this blog

برج خنک کننده و اجزای آن – کولینگ تاور مهتاب گستر

چگونه هزینه نگهداری برج خنک کننده را کاهش دهیم؟

برج خنک کننده