برج ها و سیستم های خنک کننده فایبرگلاس

ویژگی های طراحی برج خنک کننده فایبرگلاس:

برج های خنک کننده یا کولینگ تاور و سیستم های خنک کنده در اندازه های 5 تا 1500 موجود است.

اما چه چیزی چیلر ها را از سایر برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP متمایز می کند؟ ما با ارائه پشتیبانی مهندسی به شما، ساخت سیستم های کامل از جمله پانل های کنترل برج خنک کننده و با ارائه کمک های فنی عالی پس از فروش، ارزش افزوده می دهیم.

شرکت مهتاب گستر سیستم های برج خنک کننده را برای تولید کنندگان بزرگ و کوچک، برنامه های تهویه مطبوع مهندسی کرده ایم. مهندسان ما را برای برنامه خنک کننده فرآیند خود قرار دهید! امروز با ما تماس بگیرید.

سبک و جمع و جور:

طراحی مدولار برج خنک کننده فایبرگلاس FRP نصب آسان تر و مونتاژ کار ساده را فراهم می کند. جهت باد به دلیل طراحی منحصر به فرد 360 درجه پوشش فایبرگلاس آیرودینامیکی، عملکرد را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

پوشش فایبرگلاس:

پانل های فایبرگلاس جداگانه با سخت افزار فولاد ضد زنگ پیچ می شوند و به راحتی برای تمیز کردن دوره ای باز می شوند. پانل های فایبرگلاس FRP برای مدت زمان طولانی دوام می آورند زیرا در برابر شرایط آب و هوایی شدید محیط نفوذ ندارند.

تیغه های فن برج خنک کننده:

طراحی تیغه آیرودینامیکی به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند و به اسب بخار کمتری نسبت به برج های خنک کن قابل مقایسه نیاز دارد. آن ها همچنین از نظر کارخانه متعادل هستند تا عملکرد کاملاً آزاد و بدون لرزی داشته باشند. مدل های 3 تا 50 دارای تیغه های پلاستیکی ABS هستند. مدل های 60 و بالاتر دارای تیغه های قابل تنظیم آلیاژ آلومینیوم هستند.

جریان هوا:

هوا از طریق پنجره های ورودی پلاستیکی و ضد پاششی که دهانه پایه 360 درجه را در بر می گیرد، به برج کشیده می شود. هنگامی که آب از طریق بسته پر می شود، هوا به صورت عمودی در جریان متضاد به آن حرکت می کند و از دهانه گرداب در بالای صفحه، بالای فن کولینگ تاور خارج می شود.

توزیع آب:

یک مجموعه چرخشی سر و لوله آب پاش در بالای لوله منبع مرکزی قرار دارد و به اطراف رانده می شود تا آب را در بالای بسته پر کننده PVC توزیع کند. فشار آب ورودی با فشار آب ورودی بین 2.1 psi - 8.1 psi  با سرعت برنزه 8 تا 12 دور در دقیقه رانده می شود.

بسته مواد پر کننده PVC:

بسته مواد پر کننده پی وی سی لانه زنبوری دارای راندمان انتقال حرارت بسیار بالایی است و این طرح "بطری" را به کارآمد ترین برج خنک کننده موجود تبدیل کرده است. از بسته مواد پر کننده PVC می توان برای دمای آب ورودی تا 115 درجه فارنهایت استفاده کرد. بالا تر از آن، پلی پروپیلن باید سفارش داده شود.

چرا برج های خنک کننده FRP در آب و هوای خشک بهتر کار می کنند؟

برج های خنک کننده فایبرگلاس FRP در آب و هوای خشک بهتر از آب و هوای مرطوب عمل می کنند به این دلیل که تبخیر آب بیشتری وجود دارد که در یک مکان خشک یا در یک روز خشک اتفاق می افتد در مقابل یک روز مرطوب.

روش سریع برای تعیین اندازه برج خنک کننده چیست؟

به سادگی اندازه چیلر را دو برابر کنید و یک اندازه بالا بروید. به عنوان مثال، اگر به چیلر 5 تنی نیاز دارید، ممکن است یک برج خنک کننده ACTS-15 انتخاب کنید.

چه زمانی سایز بندی چیلر و برج خنک کننده فایبرگلاس FRP برابر است؟

یک برج خنک کننده احتمالاً BTU به ازای هر تن درجه بندی به اندازه چیلر را رد می کند. بنابراین، اگر یک ماشین به چیلر 10 تنی نیاز داشته باشد، احتمالاً با برج 10 تنی به همان اندازه کار خواهد کرد.

دمای لامپ مرطوب به عنوان دمایی تعریف می شود که دمای محیط (دمای لامپ خشک) و رطوبت نسبی با هم کار کنند. این نظری نیست خیلی واقعی است داغ برای تبخیر چیز بدی نیست. در حقیقت، تبخیر در صحرا در دمای 100 درجه بسیار سریع است. رطوبت در برابر گرما عمل می کند و سرعت تبخیر را عقب می اندازد. رطوبت متوسط ​​85 درصد سرعت را حداقل به نصف کاهش می دهد.

تبخیر، آب را خنک می کند.

برج های خنک کننده طوری ساخته شده اند که آب متحرک را هنگام عبور از روی PVC یا مواد دیگر تبخیر می کنند و هوا از آن عبور می کند. هر چه تبخیر بیشتر صورت گیرد، خنک کننده بهتر است. توضیح ساده این است که وقتی آب از مایع به گاز تبدیل می شود، BTU  یا گرما مصرف می کند. با تبخیر یک پوند آب، تقریباً 1000 Btu مصرف خواهد شد. این کاهش گرما، دمای آب باقی مانده را کمی تغییر می دهد.

تولید کننده برج خنک کننده:

ما امیدواریم که این وبلاگ کوتاه به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از متغیر هایی که می توانند بر تأثیر عملکرد برج خنک کننده تأثیر بگذارند، به دست آورید. اگر می خواهید در مورد گزینه های گولینگ تاور که شرکت مهتاب گستر ارائه می دهد بیشتر بدانید یا می خواهید با یکی از تکنسین های برج خنک کننده ما بررسی تعمیر و نگهداری کنید، امروز با ما تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید. ما در صدد ارائه بهترین راه حل های برج خنک کننده صنعتی هستیم و مطمئن هستیم که در صورت نیاز می توانیم به شما کمک کنیم.

برج های خنک کننده، اگر چه ماشین های قدرتمندی هستند، اما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ها در بالا ترین بازده به بازرسی های دقیق نیاز دارند. یکی از مهم ترین اجزای نگهداری، پیشرانه دنده برج خنک کننده است. کارشناسان خدمات برج خنک کننده یا کولینگ تاور در شرکت مهتاب گستر می توانند به شما در نگهداری، تمیز کردن و تعمیر درایو های دنده برج خنک کننده، اسپرینکلر برج خنک کننده، نازل برج خنک کننده، پکینگ برج خنک کننده، قطره گیر برج خنک کننده و فن های برج خنک کننده کمک کنند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کن و فرایند تولید برج خنک کننده و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی برج خنک کننده یا سایر دستگاه های خنک کن و نیز اطلاع از قیمت برج خنک کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان مهتاب گستر ازطریق شماره تماس های02166706377و۰۹۱۲۶۲۱۸۵۳۳در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات ما، از جمله سیستم مدیریت روغن قابل حمل برای برج خنک کننده، از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مناطقی که خدمات می دهیم و کیفیت ساختی که می توانیم برای تعمیر یا نو سازی درایو های چرخ دنده برج خنک کننده شما به ارمغان آوریم، به شما بیشتر بگوییم. همچنین می توانید می توانید برای تصفیه آب و فروش قطعات برج خنک کننده با ما تماس بگیرید.

برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص مهتاب گستر در تماس باشید.




Comments

Popular posts from this blog

برج خنک کننده و اجزای آن – کولینگ تاور مهتاب گستر

چگونه هزینه نگهداری برج خنک کننده را کاهش دهیم؟

برج خنک کننده